Paprocki&Brzozowski – pokaz „Julia's not dead" wiosna lato 2017

13 lut 2017

3 lutego najbardziej znany duet polskiego świata mody, zaprezentował kolekcję „Julia’s not dead” na sezon wiosna – lato 2017. Pokazowi towarzyszyła prezentacja najnowszej linii obuwia marki KAZAR.

Kolekcja duetu Paprocki&Brzozowski to zerwanie z wizerunkiem romantycznej i grzecznej Julii. Współczesna bohaterka szekspirowskiego dramatu jest pewna siebie, odważna i stanowcza, a przy tym niewątpliwie nie brakuje jej kobiecości. Propozycja Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego na wiosnę i lato 2017 to zręczna mieszanka stylów, zabawa kontrastami i nawiązanie do najgorętszego trendu nadchodzącego sezonu - lat 80. Projektanci zestawili skóry i odważne cętki z koronkami, szyfonami i falbanami. Stworzyli kolekcję drapieżną, a zarazem bardzo subtelną, przywiązując dużą wagę do detali. Uwagę przykuwają aplikacje 3D, łańcuchy, punkowe żyletki, rockowe frędzle, paski z klamrami z napisami JULIA, TRUE, HOT lub LOVE.

W ten wyjątkowy wieczór mieliśmy przyjemność należeć do grona partnerów pokazu Paprocki &Brzozowski.

Partnerzy pokazu: PAYBACK, Cisowianka Perlage, Lenovo, Apart, Kazar, Gatta, Vitagenum, Volkswagen CHYLIŃSCY, PUPA Milano, Ballantine’s, CIN&CIN PROSECCO, Kevin Murphy, MOMU oraz 180heartbeats + JUNG v MATT.

Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Patrycja Dobrzeniecka przy wsparciu zespołu makijażystów marki PUPA Milano
Fryzury: Kacper Rączkowski z teamem Kevin Murphy
Paznokcie: Marzena Kanclerska
Choreografia i reżyseria pokazu: Katarzyna Sokołowska
Oprawa muzyczna: BUENO BROS
Producent wykonawczy: agencja 180heartbeats + JUNG v MATT










Zdjęcia: Filip Okopny / Fashion Images